Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

torsdag 12 december 2013

Jag önskade jag hade en Ängel




Ibland önskade jag att jag hade en ängel.
en sådan som såg mig ,
en sådan som tittade på mig vardag,
som hade mig under sina vingar,

Ibland önskade jag att jag var en ängel
som kunde göra din dag bra
som kunde sprida mina guld korn över dej.
som kunde ta dej under mina vingar

Ibland önskade jag att livet inte var så komplicerat
utan lätt Och Utan smärta. Och
Som vinden sveper Över heden,
Som vattnet pålar klart i källan,
Som jordens mylla ger liv
Som eldens lågor värmer en frysen själ,

Ibland önskar jag kunde förändra verkligheten,
Ge bättre slut. Göra dagen mera innehållsfull,
Ha bättre seminarium
,  bättre manus,
Men  jag har inte förmågan

Jag kan inte ändra något,

Men jag önskar fortfarande,

Min ängel,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar