Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

måndag 1 april 2013

ORD - var finns meningen i Sorg

I tanken har jag format tusen ord , ord om varför, ord om mening. Ord som ska lindra ord som ska frigöra.
jag väljer att fly . långt bort i tanken , där orden egentligen är meningslösa.
hur ska man förstå det ofattbara när nu det värsta hänt.
var finns det tröst. jag vet inga svar , jag vet ingen lösning. För det fins inga.
tårar värmer min kind i en frysen själ. och sorgen är oändlig,

Du mitt barn som valde att åka dit jag inte når , dit jag inte får vistas, en plats bortom förstånd och sunt tänkande.
jag ser inte. jag förstår inte, mamma gråter, och du är så långt borta. ändå fins du där precis bredvid mig. i allt .
i luften jag andas i minnet , i saker jag rör. I maten jag äter vattnet som ska släcka min törst. Meningslösa ord meningslösa dagar,.  vad håller mig kvar., den kärlek som nu är i varje bit av oändlig smärta.
Du min son del av mig del av det som är själva livet .

HUR ska jag gå¨vidare, hur orkar jag leva. allt i smärta o rus.
jag väljer o fly. in i dimman , tabletter blir min hjälp
fast jag vet att det är något som jag måste ta itu med sen

jag ly snar på musik som smärtar om kärlek, som inte,, som inte . jag vet inte vad som inte finns.

För du fins ju där i mitt huvud.  min vackre son . som bara blev 7 år-

jag vet inte om det hjälper att skriv av sig sin sorg, mina tankar,. kaoset som följer i fotspår som suddas ut av själva livet ,
vägen som ska bära framåt. till lindring, jag vet inte om lindring finns någonsin.

hur överlever man sina Barn,
hur vågar man leva .,
hur möter man livet när flykt är det ända som inte smärtar,

möten som måste komma- en storkyrka som ska fyllas

fyllas av vänner och medlidande.  av sorg och smärta och vackra blommor  en ensam kista som jag ser i min inre skräck . en kista som jag inte vill ska finnas som jag vill ska var en mardröm.

Vart är du min son........ vart tog du vägen.  varför gick du ifrån din mamma ...... jag han inte med dej. du sprang för fort . du lämnade mig kvar..........
'

om jag sluter dej i mina armar i mina tankar mins jag din värme din doft. din energi . jag mins ditt skratt . jag ser dej leka.
smärtan är för stor min  älskade son. jag saknar dej. ´jag vill inte .. jag vill inte att du ska vara borta,.
vill inte -.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar