Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

tisdag 2 april 2013

Den helande kraft av sömn

sömnen är min bästa vän, där i drömmens land kan jag vara ifred, sova och känna av tomhetens befriande kraft, valet är mitt , och någon dag kommer jag att orka vara vaken en hel dag , och en dag kommer jag att välja att inte ha piller som stöd,
en dag kommer livet att bli annorlunda , om än aldrig lika,
en dag blir jag en annan person som kan förlika mig med det som blivit mig delat,
någonstans på vägen in framtiden kommer jag att hitta ett sätt att vara på.

En minut i taget , en timma i taget , en dag .

besluten behöver inte fattas idag. besluten behöver inte bli satta för evigt , det finns inget som är viktigt och det finns inget å göra.

En dag kommer jag kanske att hitta ett sätt att förlika mig på att detta har skett men tills dess sover jag -






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar