Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

torsdag 18 april 2013

Drömmar

Att vakna på natten och veta att något är så fel, allt som du vet har någon hittat på, det är inte sant,
ändå vet du instinktivt att sanningen den är där , du vet att du vet, det går inte att få bort ,
förvirring . var är tryggheten, vad kan jag förankra mig i, något, någon,
somna om,
vakna och ha en känsla av ångest som inte går att få bort ,

Mardrömmen är sann, fast det var inte drömmen som skrämmer utan det var verkligheten som är otäcka.  

jag ska gå igenom skärselden och jag måste göra det ensam, jag måste ta mig fram genom sanningen, och det gör jag ensam,
jag måste möta mina demoner och acceptera det som sker det som har blivit,
göra avslut och förstå vidden av att gå vidare,
våga skratta .
våga leva
våga njuta,
älska det som är kvar - älska det som varit.
det som kommer
det som är
det som blev.
och allt är bara ett enda ord
Acceptera.

Återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar