Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

fredag 11 oktober 2013

lite av vardera

Jag var på ett vernissage och tittade på konst , en vän till mig har ställt ut sina alster och jag förundras över den fantastiska inspiration den gav,
Hur man kände att , jag vill måla, sy, gör ljus. smycken... allt,,  hur det spirade in i nerverna av skapande kraft.
Morgondis och nattens grå dimma, jag vill skapa, fångens flykt in i lövens gömma, hur den stora kondorens vingar smeker viden, Hur det bär oss in i framtiden,  Ny tid ny framtid , och det bär,
jag prövar vingarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar