Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

måndag 26 oktober 2020

Vad är en förändring ?

 Vad är en förändring ?  Vad är det som jag längtar efter? 

På gamla teatern i Östersund, där jag bor en natt varje vecka finns ett spa i källaren, med bubbelpooler, där hamnade jag en kväll efter jobbet, det var ovanligt kallt i arkivet på jobbet, så mina händer var ovanligt kalla, där i polen, i värmen, alldeles för mig själv, där började jag fundera på förändring och hur sådant går till, hur gör jag? hur börjar jag? 

Är det egentligen min sak att starta sådan process, kommer det inte av sig själv, precis när jag behöver det, som om det egentligen inte är någon ide att påbörja en process alldeles utifrån egna idéer, utan det kommer bli som det ska ändå. fattar nån vad jag menar? 


jo det är nog bara att vänta på förändringen, vara öppen på det som kommer, för det kommer, det vet jag  jag har förtröstan, eller så måste jag jobba på egen förändring, jobba mot en givet mål, och så var jag tillbaka på ruta ett. Hur gör jag en förändring? 

Startar jag på en ny lista, gör en ny plan, orkar jag det. 

Jag ska nog sova på sju blommor och drömma om min tilltänkta framtid, eller hej , nej det var vist nått med en karl inblandad, kan jag inte få drömma om annat ,, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar