Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

torsdag 9 maj 2013

Idag hittade jag en strumpa.

Under trappen ner till min källare, där låg den , en liten strumpa utan ägare .
smutsig. lite fuktig, Inte din doft.
Jag böjer mig ner och plockar upp den. Håller den lite framför kroppen

Jag vet att det är din..

Jag vet att du haft den ,,, jag vet var den andre är , makan.. den ligger kvar i din garderob.

vet inte riktigt vad jag ska göra med den.. strumpan.. grön och fotbollar.

papperskorgen.. tvättkorgen.. ?

Det blev tvätten,
Jag kunde inte slänga bort den.

Jag vet att jag måste hantera det en gång till, då när den är ren..
Ska jag lägga den tillsammans med den andra.. där den hör hemma.

Fast du ska inte bära dom igen..

och jag vet inte ............

vad ska jag göra????

1 kommentar: