Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

fredag 3 maj 2013

Min kurator.


Och så har Ännu en vecka gått och jag ska åter till min samtals partner, kurator,
Vad ska vi ta upp för ämne idag? När det händer inget, ingenting som bar fortsätter och fortsätter.
Ingenting som formar min dag, fortskrider i sakta mak, Ingenting som är det väsentliga i livet.
Att få dagen att gå.
Jag pratar på och tillslut bubblar det fram, det som dolt sig under veckan, om hur det känns att inte äga sin dag, hur det känns, det där om att känna sig "ovärdig" att det som jaget strävar emot är det "fel" som jag ska "lära mig" av.
Vem äger mandat över sitt liv? Hur och När bestämmer någon över ditt liv?
Och alla beslut som måste fattas.
grundläggande ,,
Hur ska jag bo?
Ska jag ha husvagnen kvar?
Var ska jag jobba?
Hur ska jag få dagen att gå?
Vad har jag för uppgift?
Och alt bara är en enda röra.
Så går jag iväg. och ännu en händelse i livet som ska föra mig framåt.
Och tiden går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar