Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

onsdag 29 maj 2013

Ironi.



Idag,, precis som för många andra hade jag ett möte inbokat på vårdcentralen.

Idag  precis som för många andra. så förväntar jag att min tid finns, för jag har ju bokat, jag har ringt .

Två gånger till och med,

Idag precis som för många andra, så blir det inte som det är tänkt.

För precis just i dag fans inte min tid, utan jag får en ny tid , i morgon.

Imorgon ska jag gå till vårdcentralen och få min hjälp.

Imorgon när jag åker med min cykel till vårdcentralen. precis som jag gjorde i dag, hoppas jag att min

tid finns.

och att läkaren har tid med mig. för jag behöver hjälp.

Fast det är ju många som vill ha hjälp.

jag är inte unik..

inte idag.  I morgon,

jaha..

Ironi. hm, Nädå !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar