Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

söndag 13 april 2014

Ett brev.

Interiör hemma hos mig
Välkommen 

Jag fick ett brev på posten, ett brunt kuvert, en enkel och handskriven adress, med mitt namn,
Dessa brukar alltid innebära någon form av ångest,
Men detta gav mig en sån skön känslas i kroppen,
Detta enkla brev skriven av någon. är bara ett tecken på att det är en god värld vi lever i.

Och jag är bara tacksam, någon dag kommer jag med att få ge,
av hela mitt hjärta.
<om du ger ska du få>
Det vackraste av alla gåvor. att ge,
och tacken står skriven i stjärnorna,

 Avsändaren vill inte ha tack, men om jag sänder ut i universum att jag är tacksam och önskar denna okända ängel allt gott, så hoppas jag att budskapet går fram,

Tack,

Mitt gröna fönster. Styrka 
Till universum sänder jag min önskan om att livet nu vänder, NU är det min tur,
Jag är redo att förändra, på något plan, om än lite,
Inte så stora steg att jag faller igenom i svart mörker utan med små nätta steg ta mig ut i världen,

Med ett jobb, någon form, av sysselsättning.
Med en ork, någon form av entusiasm.
Med flera människor runt mig.
Som vill vara i min värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar