Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

fredag 4 september 2015

Ny tid,

Idag åker jag hem ,
Börjar om , gör om och gör rätt,
Nu kan jag det här, inget nytt kan hända här nu, utan nu måste jag ut i verkligheten och pröva mina nya vingar,
Osäkert och skräckslagen, men taggad, vill att det ska bli bra nu,

Maria ska få tillbaka sin mamma, och Elvis ska få en mormor,
Med boende stöd och hjälp att komma i balans känns det hoppfullt,
Mediciner gör sitt, men allt ska bli bra nu,

Tillit och förtroende till mig själv, jag är svag och kan ta emot hjälp, massor av hjälp,
Sen kan jag bygga upp mig själv, tillslut kommer jag att hitta en struktur som fungerar, För mig, 

För jag är viktig, och jag behöver få känna det,

Och att min självkänsla kommer tillbaka, och jag kan bli hel igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar