Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

tisdag 15 september 2015

Boende stöd,

Första besöket är gjort, jag har fått hemtjänst, 
Jag ska få hjälp i hemmet med allt som behövs, vad det nu blir,

Vi har suttit i mitt kök, och tittat på mina högar av papper.
Planerat hur det ska bli, vad vi ska göra,
Två dagar i veckan , en dag i veckan ska jag åka till psykologen , och så Janne,
Vi bestämde att jag skulle söka skuld sanering, hitta en lösning

Och allt känns så overkligt, så svårt och jobbigt, och allt ter sig omöjligt, svårt.

Idag som det är tre år sen jag träffade micke och jag försöker summera dessa år,
men det är för svårt, åren är svåra, jobbiga, och jag är besviken. Inget blir riktigt bra.
Det är besvikelsen över min situation , att jag inte kan bli självständig. Inte göra som jag vill.

Och allt kan bara , hittas i acceptans. Att livet, är så jobbigt.

Men en dag i taget,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar