Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

lördag 22 augusti 2015

Ensam,

Natten kan vara otroligt lång, I väntan på en ny dag,

Jag ligger ensam i min säng och oron gör sig påmind, och jag vet inte varför, eller , jo, det vet jag,
I kväll har min pojkvän gått ut , träffat en polare, dricker grogg , och lät full, han ska gå hem sen i natt, och jag känner på mig att han slinker in på dalton,  och varför är jag orolig för det, det är inget
Märkvärdigt i det,
Alla går väl ut själv, på krogen , eller?
När jag ligger i en sjuksäng,  Och mår dåligt, ångest, panik, oro, ,
Jag vet , det är inte rationellt attvara,  svartsjuk,  och han har lovat , att inte flörta, men som han sagt, det är bara något han gör,
Och han gör det när jag är med, så antagligen blir det massa flörtande nu, jag tror inte han kommer vara otrogen, inte i praktiken,  kanske i tanken, och antagligen kommer han texta till någon, ex, , i min fantasi så,
Oro, hur hanterar jag detta nu då?
Ska jag fråga, i morgon, hur det var, vad han gjorde,
Eller är det svartsjuka, eller bara nyfikenhet, hur tar han det?
Kom,er han bli arg, ljuga, trampar jag honom på tårna, kommer han att försvara sig,
Oro,,,,

Och alla dessa kvinnor han har vart med, han blir liksom lite använd  , i dag smög sig fram ännu en, hon med de speciella dukarna, de som jag inte fick söla på,
Och det vart tok jobbigt, fast ändå mindre, som om jag numera inte bryr mig att han legat med halva Sundsvall,  fast han inte vill ligga med mig, ,
Använd , liksom delad, och han blir inte min, enbart,
Äsh,  märkligt detta,

Jag jobbar mej vidare, nu sömn,
Ångesten får vara där , den är, i magen, ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar