Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

lördag 15 augusti 2015

Ny medicin




Överläkaren förklarade att min medicin var väldigt svag, och nu fick jag insatt något starkt och som ska vara bra på värk och humör.

Avdelningen är trist och grå, koridoren,  ännu tråkigare, maten smaklös och intensägande.  Uteplatsen är igenväxt utan någon somhelst finnes.
Egentligen det som är nytt och väl fungerande är själva rök modulen där rökarna kan stå under en fläkt,  tacksam för den, då slipper  man den lukten ,

Jag skulle få en kontakt Persson som skulle prata med mig, verkar som om hon inte hade tid med mig, vad hade jag förväntat mig, känns som om det är precis som det ska ,
Kostruktivt, , just, öööö

Jag kanske får prata med henne en annan dag,
En ung och oerfaren tjej, kanske lika bra hon inte hade tid,

Biverkan då, magont, de är något som jag haft förut, illamående , det är inget nytt, annars känsla det inget än,
Medicinen är svår, då jag måste be om det hela tiden, verkar inte funka, det är väll svårt att skriva in i journal vilka mediciner jag ska ha,

Sömen är svår , vaknar hela tiden, men jag har gömt undan insomnings piller som jag kan ta på natten,
Vet att det är fel, men jag måste kontrollera det själv.

Maten är inte okej, jag får mjölkfritt  och vill ha glutenfritt, men det får jag inte, äter lite , och det är just bara för jag måste, magen säger ifrån , illamående och matlusten är borta.

Rummet delas av två, och det är okända dofter och ljud, klart det blir svårt då, men den nya som kom igår hon satt in en skärmvägg, och då blev det bättre, jag vill inte lära känna nån, isolerar mig , och väntar på besök  , mina barn  hälsar  på.
Micke kommer, allt är som det ska,

Jag hör inte hit, ändå gör jag det,

Psykiskt sjuk, ,,, å skam å vanära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar