Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

torsdag 9 juni 2011

Att var aRätt

Märkligt egentligen hur allt faller på plats! hur händelser formas utifrån behovet och önskemålet , beroende på vilka val som görs, vilka påfallande vägledningar som man vågar följa.
En gammal text som pötsligt får en annan betydelse! En gammal skiva som helt plötsligt dyker upp. och helt plötsligt förstår man varför man köpte den; som inte kanske fans då.


jag känner av förändringen som jag har önskat, den stora omvälvningen som ska komma . kommer !!!!! Den som jag troligtvis har jobbat mot, valen som jag har valt och drömt om, NU är tiden,

HOppas nu bara att det blir som det ska. För det blir alltid som de ska,,, tror jag ,
Vet jag.
Gudinnas sång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar