Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

söndag 26 juni 2011

På väg


jag är på väg - jag gick vilse
jag är på väg - jag kom ur kurs
jag är på väg- upp ur dimman.
jag är på väg- tillbaka till livet

jag var inte hemma- jag hittade inte tillbaka,
jag kom inte fram- fast jag sökte
jag nåde inte fram- fast jag försökte

jag var inte hos mig . jag var en någons.
jag blev inte sed- som någon.
jag var inte jag- nu åker jag hem
nu är jag på väg.
jag ha nått vägen ende och vet vägen hem,.
jag går min väg,
du går din väg
och vi behöver inte trampa varandras stigar- 

på väg
hem
till jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar