Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

måndag 20 juni 2011

Förändra


Att våga göra saken annorlunda,
den invanda . det som alltid är.
hur skulle det kännas om du gjorde det på ett annat sätt 
det var frågan jag fick,
vad kändes det strax innan och under ..
vad vad det som gjorde valet , eller var det invant mönster,

jag vågade starta om, jag avslutade det som var, i föreningar , i destruktivt mönster,, trodde jag,.
men när jag helt krasst ser så har jag liksom inte riktigt gjort saken annorlunda,, bara avslutat vissa saker ,, dragit mig undan, inte förändra, inte gjort på ett annat sätt.

Jag vet inte hur man gör, ser på mönstret och skriv ner hur du gör ! uppmaningen,, se ditt mönster och gör annorlunda ,och förändra till det motsatt, till det helt galna, det vanliga , det som inte förväntas att du ska göra

oja... det blir min uppmaning,...
jag förändrar i morgon,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar