Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

söndag 26 juni 2011

Förväntningar

 . när  förväntningar överbygger hela den egna initiativförmågan.
när förväntningarna inte införlivas. eller när önskan som var det man inte ville, och önskningar går ju alltid i uppfyllelse.
förväntningar på andra som inte införlivas,
är det då dom egna förväntningar på en själv som man ser
men som man inte uppfyller

ville inte att jag skulle känna denna botten lösa ensamhet .
ville inte känna att jag blev övergiven,
ville inte vara så oförmögen att ta emot ,,
eller att se det som måste ses,,

klart jag förstod att det är så det känns allting
klart jag vet att detta är ett stadium som måste övervinnas ..
klart jag förstår processen..
men jag viste inte att här på botten av allt så var ensamheten så så smärtsam,.

men att gråta går inte ,
att söka hjälp går inte ..
det var ju detta jag önskade.


jag överlever nog,
bara viljan finns,
jag önskade ju detta
detta var min förväntan på livet ,,,,,,
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar