Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

tisdag 14 juni 2011

Diagnosera

En Ängel som blickar ut över världen, en stolt och värdig hållning.
Jag känner sådan klarhet att allt ska bli bra, att det snart kommer att lösa sig igen, att min ork kommer tillbaka,
Diagnosen är deprimerad, vad nu det betyder . orkeslös, hopplöshet, energi slö,

Men ryck upp dej nu som de Friska kulle säga,,... ja men hur?
Men ta dej i kragen ,, kom igen. som de flesta skulle vilja uppmuntra... men vilken krage,???

Men om medicinering hjälper,, om det är energi kicken,, som kommer att göra att jag orkar  börja bry mig..
om det är starten på . bränslet till.--- om det inte finns någon annan utväg... ÄR det fel att ta de DÅ::

Jag tror min ångest och min livsleda, är baserad på total utmattning.. och jag jobbar i motgångar,. motvind i total brist på energi.
Ändå vet jag ju att det beror på mig, att det är mina val som försätter bergen ,,,, men jag orkar inte ,. orkar inte bry mig ... ser på film, men vet inte vad det är jag ser.

SÅ då SÅ ---- jag tar drogen... och ser vad som sker,,,, det kan ju knappast bli sämre,,, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar