Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

onsdag 5 juni 2013

dagens ord

Skrev jag den 13,6 2013

regn.
och blåst,
vaknade med en vemod och en känsla av att idag stannar jag i min säng
jag kände att inget var riktigt kul.
som om allt måste vara kul då!

Inte behöver mina dagar fyllas med meningsfull sysselsättning. jag tänker mig bara att dagar gå på.
och egentligen spelar vädret ingen roll- inte ens det,

Igår var jag på konsert. musikskolan har sin årliga avslutning, såklart det är jobbigt. Vad är inte det? , avslutningar, barn . och avsaknad av,

Jag och Maria var på restaurang och åt vår middag, liksom kan ju det , Vi, Vi gjorde det . Tillsammans.
Vi två. 

Jag har kommit på att det är viktigt att tänka på det som är . och njuta av det som Kommer 

om jag har förstått så kommer det en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar