Din kraft

Tänk om det vore möjligt att leva ditt liv som en gudinna.

Att varje dag skapa ett liv som rymmer personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet.
Att verka i världen utan inre begränsningar, tvivel, och hinder.

Med vetskap om att det inte finns någonting som hindrar dig från att leva ditt liv precis så som du önskar och drömmer om.

tisdag 20 augusti 2013

En klok man sa




Detta och mycket mer har jag lärt mig och om mig själv



Jag har lärt mig att det spelar ingen roll vad som händer hur svart livet än känns idag så går livet alltid vidare och imorgon blir en bättre dag!♥

Jag har lärt mig att det säger mycket om en människa hur hon hanterar dessa tre saker:♥

en regnig dag .....

borttappat bagage ......

eller hoptrasslade julgranssladdar........

Jag har lärt mig att vilken relation du än har till dina föräldrar kommer du att sakna dem när de inte längre finns med oss.

Jag har lärt mig att skaffa sig pengar och saker inte är detsamma som att skaffa sig ett liv.

Jag har lärt mig att livet ibland ger dig en andra chans.

Jag har lärt mig att man inte hela livet kan gå omkring med en plockhandske på båda händerna.Ibland måste man kasta tillbaka bollen.

Jag har lärt mig att varje gång jag beslutar något från hjärtat så är det rätt beslut!♥

Jag har lärt mig att även om jag har smärta så behöver jag inte ge andra det.

Jag har lärt mig att jag fortfarande har mycket att lära.

Jag har lärt mig att människor kommer att glömma bort vad jag sagt eller gjort.

Men de kommer aldrig att glömma hur jag fick dem att känna sig!♥

Jag lär varje dag ..och är tacksam ..dels de som lär mig och all kunskap och klokhet som finns 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar